Tarieven

Seniorlid Padel 100,-
Slapend lid 50,-
Donateur 35,-

* Bij het Jeugd All-in-one lidmaatschap zit inbegrepen:
- trainingen zomer & winter
- competitie
- toernooien op de club
- evenementen op de club

Betaling geschiedt door maandelijkse automatische incasso van € 40,-

** Competitielid is alleen mogelijk als je al regulier lid bij een andere vereniging bent.

Word lid

De tarieven gelden per kalenderjaar. De hoogte van de bedragen wordt jaarlijks tijdens de Algemene Ledenvergadering vastgesteld.

Na bevestiging van uw inschrijving door de ledenadministratie, ontvangt u via mail de factuur. Wij verzoeken u de factuur te betalen via de instructies in de mail.

Vragen? Stel deze aan de ledenadministratie

De kleine lettertjes

• Het lidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december van het kalenderjaar
  • Ieder lid (vanaf 18 jaar) is verplicht om 3 bar­dien­sten per kalenderjaar te draaien. U kunt zich hiervoor inschrijven via de app. Meer informatie
  • Het Tenniskidsabonnement wordt aangegaan voor de duur van 12 maanden. Na deze 12 maanden is het lessenabonnement per maand opzegbaar.
  • Voor Tenniskids geldt dat opzegging van het lidmaatschap bij LTC gedaan moet worden en de opzegging van het lessen bij de tennisorganisatie gedaan moet worden.
  • Opzeggen van het lidmaatschap voor het volgende jaar dient te gebeuren vòòr 1 december van het lopende kalenderjaar. Een opzegging kunt u mailen aan [email protected]