Bardienst

Bardienst draaien

Alle senioren die in het kalenderjaar 18 worden en met een maximum van 75 jaar, moeten een bepaald aantal bardiensten draaien. Hieronder leest u hoe het inplannen van de bardiensten in zijn werk gaat.

Tevens dienen deze leden zich te houden aan het bardienstreglement mbt het inplannen en uitvoeren van de bardiensten. Lees dit reglement aandachtig door.

• Ieder lid dat voor het eerst bardienst moet gaan draaien, moet zorgen dat hij/zij het IVA-certificaat behaalt vòòrdat de eerste bardienst gedraaid gaat worden. Lees hier wat je daarvoor moet doen.
  • Het aantal bardiensten wordt ieder jaar bepaald aan de hand van de planning voor het gehele seizoen en de beschikbare leden
  • U krijgt een mail op het moment dat de planning gereed is en de diensten kunnen worden ingeroosterd
  • U kunt zelf uw diensten inroosteren via de Dienstenplanner
  • Indien u uw diensten niet inroostert, zal de bardienstcommissie dat voor u doen.
  • Een ingeroosterde bardienst kunt u in onderling overleg ruilen.
  • Stuur uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de geruilde bardienst een mail met de wijziging naar de bardienstcommissie zodat zij de toegang van het rolluik in het clubgebouw op de betreffende dag kunnen aanpassen.
  • Indien u onverhoopt op het laatste moment verhinderd bent, dient u zelf voor een vervanger te zorgen. Een mail naar de bardienstommissie met de melding dat u niet kunt komen, volstaat niet!
  • Een aantal leden van onze vereniging kunnen tegen betaling uw bardiensten overnemen. Zie de namenlijst hiernaast.
  • Bij geen opkomst volgt een boete. Voor uitgebreide regelingen zie Bardienstreglement

Dienstenplanner

Klik op de afbeelding om naar de Dienstenplanner te gaan

Bardienst overname

Contact : [email protected]

Onderstaande leden zijn beschikbaar om tegen betaling uw bardienst over te nemen. U kunt zelf contact met deze leden opnemen.

• Lisa Oranje    06-14515069
  • Celine van Gent   06-14141424