Clubavond

Voor alle senioren bieden wij op maandagavond de LTC Clubavond aan. Deze clubavond wordt gehouden op maandagavonden van 20.00-22.00 uur (Uiterlijk 19.45uur aanmelden op de vereniging zelf) tijdens de weken dat er tennisles gegeven wordt (van april t/m september). Voor de exacte startdata zie de jaarkalender.

Wat is de LTC Clubavond?

• Spelers met alle speelniveaus kunnen meedoen
  • Je kunt alleen komen, je bent dus niet afhankelijk of je speelmaatjes beschikbaar zijn.
  • De trainer zorgt voor indeling van spelers op speelsterkte
  • De trainer zorgt voor een gevarieerd wedstrijdaanbod. Bijvoorbeeld door bepaalde opdrachten mee te geven aan de spelers (onderhands serveren, twee tegen twee singelspel waarbij om de beurt door een speler geslagen moet worden, verplicht oplopen naar het net na de service etc.)
  • Alle banen zijn in deze 2 uur voor de Clubavond gereserveerd. Dat betekent dat iedereen die wil vrij spelen automatisch met de Clubavond meedoet.
  • Er worden een aantal speelronden gespeeld.
  • Je kunt ook later aansluiten of eerder stoppen.

Kom ook!

Ontmoet nieuwe mensen.