Competitie junioren

Informatie

De speeldata voor de Junioren Competitie worden ieder jaar door de KNLTB vastgesteld. De speeldag is op zondag. Er wordt in de ochtend aangevangen, de precieze aanvangstijd wordt bepaald door de thuisspelende vereniging. De teams worden door de Jeugcommissie in overleg met de trainer samengesteld. Hierbij is het uitgangspunt dat we zoveel mogelijk kinderen willen laten deelnemen aan de competitie. Er wordt zoveel mogelijk geprobeerd ook met individuele wensen rekening te houden.

Klik hier onderaan deze pagina voor een overzicht van de speeldata.

Zodra de teams door de KNLTB zijn ingedeeld, zal de informatie over de locaties en de wedstrijden te vinden zijn op https://mijnknltb.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=20f1e063-d4f1-4128-87f8-a02d91f0247b

Per team zal hiernaast een link gemaakt worden naar het juiste speelschema. Klik op de teamnaam om naar de speeldata en tijden te gaan.

Als je thuis speelt

• zorg je dat je team een half uur voor aanvang aanwezig is
  • vul je het wedstrijdformulier in op basis van speelsterkte. De speelsterkte moet je bekijken via de ClubApp.
  • ontvang je 4 blikken nieuwe ballen zodat iedere singel partij kan starten met nieuwe ballen
  • vul je gedurende of direct na afloop van de partijen digitaal de standen in via de app op je telefoon.
  • staat de doos met lekkers van de bakker klaar voor je team en de tegenstander (even ophalen in de keuken)
  • kun je zelf voor nog wat lekkers/hartigs tussendoor zorgen. Kannen siroop kunnen in de keuken gemaakt worden.
  • zorgt de bardienst voor een lunch voor je team en tegenstander (gezamenlijk even aan tafel tussen de partijen). Vul hiervoor het lunchformulier in dat je ontvangt met de competitiepapieren. De teams dekken zelf de tafel.

Informatie pagina's

Competitiereglement
Wedstrijdbulletin
Wat is verkort of compact spelen?
Tennis spelregels
Uitleg digitale teamopstelling