Sponsoring

LTC Spijkenisse is de grootste tennisvereniging in Spijkenisse met ongeveer 450 leden waarvan +/- 80 jeugdleden. Wij hebben meerdere jeugdteams op hoog niveau tennissen en onze tennisleraren die de jeugd trainen hebben op internationaal niveau gespeeld. Het is dan ook een feest om op zaterdag en zondag tijdens de competitie deze jeugd te bewonderen. Wat betreft de seniorleden is het niveau top waarbij meerdere teams op landelijk niveau spelen. Naast de grootste zijn wij ook nog eens de gezelligste vereniging. Onze vereniging heeft altijd de meeste competitieteams op vrijdag, zaterdag en zondag op Voorne-Putten. Tijdens de vrijdagavond competitie en zeker in de weekenden zijn alle banen bezet. Wat betreft sponsoring zijn er vele mogelijkheden, onderstaand enkele voorbeelden:

• Shirt sponsoring ( Een team voorzien van tenniskleding)
  • Windnetten langs de banen
  • Sponsorbord langs de banen
  • Website sponsoring
  • Toernooi sponsoring. (Het toernooi draagt uw naam)
  • Baan sponsoring tijdens toernooien
  • Kantine sponsoring

De kosten voor sponsoring zijn heel toegankelijk en beginnen bij € 25.00 per meter voor bijvoorbeeld sponsorborden langs de banen. Download onze sponsorbrochure onderaan deze pagina en wordt sponsor van LTC Spijkenisse.

Mogen wij u als sponsor verwelkomen? Neemt contact op met de sponsorcommissie via [email protected]

Sponsorbrochure LTC Spijkenisse 2023-01.pdf