Competitie Groen

Informatie

De speeldata voor de Groene Competitie worden ieder jaar door de KNLTB vastgesteld. De speeldag is op zondag. Er wordt in de ochtend aangevangen, de precieze aanvangstijd wordt bepaald door de thuisspelende vereniging,

Klik hier voor een overzicht van de speeldata.

Zodra de deelnemers zijn ingedeeld in teams, zal de informatie over de locaties en de wedstrijden te vinden zijn op https://mijnknltb.toernooi.nl. Je kunt ook op de homepage van de LTC website kijken in het blok aan de rechterkant waar alle competities en teams staan vermeld.

Per team zal hiernaast een link gemaakt worden naar het juiste speelschema. Klik op de teamnaam om naar de speeldata en tijden te gaan.

De trainer zal tijdens de trainingen al werken aan de spelregels en de puntentelling die horen bij de groene wedstrijden. Meer informatie over de competitie en de spelregels kun je vinden op de site van de KNLTB.