Nieuwe teamleden eredivisie

Mijn prestaties:

• 9e plek oranje bowl t/m 12
  • ⁠Winst Meppel TE t/m 14
  • 3x Future titel dubbelspel, Eupen, Vierumaki, …

Van welke topspeler ben je stiekem wel een beetje fan en waarom?

Andy Roddick, werkt altijd hard op de baan, goede service, goede forehand. Nu Carlos Alcaraz, altijd een genot om naar te kijken!

Camila Giorgi, mooie vrouw en slaat hard!

Aan welke speelstijl kunnen de toeschouwers je herkennen?

Aanvallende baseliner met een goede defense, speel graag aanvallend met de forehand.

Wat is je favoriete ondergrond? Gravel

We gaan er een mooi seizoen van maken, alles eruit halen wat erin zit! Ik voel mij welkom in het team, ken iedereen wel en vrienden van vroeger ook, dus we gaan er een mooi competitiejaar van maken!💪🏼

Jasper Smit

Ik ben Jasper Smit, geboren volendammer maar woonachtig in Edam, tegenwoordig kan dat gewoon 😂.

Al heb ik een gezin met 2 dochters, een baan en speel ik de laatste jaren ook veel padel, vind ik tennissen nog steeds heerlijk, niks is lekkerder dan rennen, zwoegen en slidingen op een gravelbaan. Al is een slice service naar buiten op een indoorbaan ook heerlijk, eigenlijk maakt de ondergrond mij dus niet zoveel uit.

Zoals één van mijn favoriete spelers Jannik Sinner dit jaar hopelijk gaat laten zien op Wimbledon. Hij was mentaal al erg sterk op jonge leeftijd, maar heeft zijn spel nu uitgebreid met meer variatie zoals netspel en dropshots waardoor hij een completere spelers is geworden. Zelf hoop ik ook nog steeds zo te spelen: veel druk van achteruit met service en forehand, afgewisseld met dropshots en netspel.Mixen is geen favoriete bezigheid van mij, daarom ben ik blij dat ik eredivisie heren ga spelen!

In het verleden behaalde resultaten zoals meerdere keren Nederlands kampioen, meer dan 50 NRT-titels en kampioen eredivisie heren en gemengd bieden geen garantie voor succes vandaag de dag, dus ik train ook gewoon nog steeds om mijn niveau te behouden!

Tot snel bij de competitiedagen en zelf ook succes en plezier met spelen!