Oliebollentoernooi

Beste tennissers,

Dit jaar organiseren wij weer het altijd gezellige Meesterbakker Voskamp oliebollentoernooi van 27 t/m 30 december. Op woensdag t/m vrijdag van 17.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 11.00 uur tot 16.00 uur worden er dubbels gespeeld van een uur.

Dit zijn de regels:

Als dubbel mag je gecombineerde (dubbel) speelsterkte niet lager zijn dan 10, wel 10 of hoger. Voorbeeld: Een speelsterkte 3 mag niet met een speelsterkte 6 dubbelen, maar wel met een 7 of hoger.

We spelen in poules en je speelt sowieso 3 wedstrijden.

De poules worden ingedeeld op gecombineerde (dubbel) speelsterkte.

De wedstrijden zijn op tijd en duren een uur inclusief inspelen. De games worden doorgeteld en je speelt gewoon voordeel/nadeel. Als 5 minuten voor tijd de fluit gaat maak je je game af en in die laatste game speel je bij deuce een beslissend punt. Anders kan de game wel eens te lang gaan duren.

Voor winst krijg je 2 punten en verlies uiteraard 0. Bij gelijkspel krijgt ieder koppel 1 punt. Het verschil in games wordt bijgehouden om bij gelijke stand in punten toch een winnaar te krijgen.

We spelen HD, DD en GD.  1 onderdeel per persoon.

Aan geldprijzen doen we niet. Voor de winnaars van iedere poule hebben wij een leuk prijsje. Het gaat om de gezelligheid!

Dit zijn de kosten: €12,- per persoon per onderdeel of €24,- per team.

Dit kun je verwachten: Spannende wedstrijden in poules op sterkte. Iedere dag gratis de meesterlijke oliebollen van Meesterbakker Voskamp! Donderdagavond een gezellig muziekje en hapjes.

Inschrijven: Via deze link kan je inschrijven: Oliebollentoernooi 2023