Zomerchallenge 2024

06 mei 2024

Wat is de Zomer Challenge?
Een compact en flexibel lidmaatschap voor 4 maanden voor iedereen van juni tot en met september.

4 maanden tennissen voor € 60,-

Meld je direct aan!?

Als deelnemer aan de Zomer Challenge kun je tijdens het lidmaatschap van vier maanden:

• kennis maken met tennis van juni tot en met september in 2024
  • dagelijks vrij komen tennissen volgens het afhangsysteem op het park/KNLTB.club app.
  • onbeperkt gebruik maken van onze 8 tennisbanen: 3 smashcourt en 5 gravelbanen (overdag, 's avonds en in het weekend!).
  • met de KNLTB.club app het tennispark betreden.
  • deelnemen aan KNTLB toernooien.
  • iedere maandag een clubavond, waar je aan mee kan doen.
  • in onze kantine een verfrissend drankje doen. Deze is normaal gesproken doordeweeks met name in de avonduren geopend (onder voorbehoud van coronamaatregelen).

Je kan je individueel opgeven, maar het is natuurlijk ook leuk om met een heel (voetbal/hockey)team tijdens de zomer te tennissen.

Doe je ook mee? Ga naar Zomer Challenge pagina voor meer informatie

De Zomerchallenge is een compact en flexibel lidmaatschap voor 4 maanden voor iedereen van juni tot en met september. De Zomerchallenge - en dus jouw lidmaatschap - eindigt automatisch per 1 oktober. Je hoeft hiervoor geen actie te ondernemen.

Meld je direct aan voor de Zomer Challenge!!

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen